Ντεκουπάζ σε κονσερβοκούτια

Εδώ και λίγο καιρό, ο σκυλούκος μας άρχισε να βαριέται την ξηρά τροφή και άρχισε απεργία πείνας. Βλέπετε αυτός δε χαμπαριάζει από ...οικονομική κρίση και περικοπές εξόδων κι έτσι, επειδή τον λυπηθήκαμε, αναγκαστήκαμε, μαζί με τα δικά μας φαγητά να του δίνουμε και κάποια σε κονσέρβα. Ευτυχώς που υπάρχουν αρκετές σε πολύ οικονομική τιμή κι έτσι δεν μας στοιχίζει και πολύ. Εμένα στο μεταξύ μου ερχόταν συνέχεια στο μυαλό το γνωστό δημώδες άσμα του ’21...ολίγον παραλλαγμένο βέβαια και συγχωρέστε με γι’αυτό....Για δες καιρό που διάλεξεΟ σκύλος μας ν’ αλλάξειΔιατροφικές συνήθειεςΤώρα που τα μνημόνιαΜας έχουν...ξετινάξει.Οι άδειες κονσέρβες λοιπόν, στην αρχή έπαιρναν την άγουσα για τον κάδο ανακύκλωσης (διότι τυγχάνω φανατική του εν λόγω σπορ) αλλά μια μέρα, καθώς τις ξέπλενα πριν τις πετάξω, κάποια χάρτινη ετικέτα ξεκόλλησε και μου άρεσε πολύ το ωραίο inox κουτάκι που κρυβόταν από κάτω και που μέχρι τότε δεν το είχα προσέξει καθόλου.



 

Τώρα όμως, που το super υποψιασμένο και παμπόνηρο μάτι μου γυαλίζει σε κάθε τί που με προκαλεί και με εμπνέει, δεν μου πάει η καρδιά να τα πετώ, αντίθετα τα κρατώ για διάφορες χειροτεχνίες αφού πρώτα καθαρίσω καλά τις κόλλες από τις ετικέτες τους με βενζίνη ή ασετόν και κατόπιν τα ασταρώσω με αστάρι νεφτιού για μέταλλα.Εχω μαζέψει τόσες τενεκεδένιες κονσέρβες....που άνετα θα μπορούσα να φτιάξω μια ολόκληρη τενεκεδούπολη (αυτό γράφτηκε για να δικαιολογήσω τον τίτλο της σημερινής ανάρτησης χα χα χα.....τί σου είμαι η πονήρω.....ή όπως αλλιώς πέστε με....έχετε το ελεύθερο...)Ήδη έχω αρχίσει και μεταμορφώνω κάποιες απ’αυτές με ντεκουπάζ.....,











ΠΗΓΗ- Elen Art




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις