ATCs για όλους

Λοιπόν ξέρεις τι έχω καταλάβει;.....έτσι και κάνεις την αρχή δύσκολα σταματάς....σε πιάνει μια μανία, μα μια μανία, άνευ προηγουμένου. Άσε που είναι  κι ένας μοναδικός τρόπος να ξεχνάς όλες σου τις έγνοιες.!!!!!αυτό πάλι που το βάζεις; Δεν είναι και μικρό πράγμα στις μέρες που ζούμε. αλλά  μη σε ζαλίζω άλλο .....στο θέμα μας τώρα. Πρόσεξε φιλενάδα,  μέσα σε δυο μέρες, μάλλον σε τρεις, θα σε γελάσω, έφτιαξα έξι swaps(ανταλλαγής}. Τώρα εάν τα ταχυδρομήσω ανταλλάσσοντάς τες με άλλες .....άγνωστο....δεν ξέρω. Θέλω, πως να το πω...πρώτα να τα φχαριστηθώ .....ε... μετά ....βλέπουμε.!!!
Πάντως, το έργο το έχω ξαναδεί ...στην αρχή πέφτω με τα μούτρα σε οτιδήποτε  καινούργιο προκύψει και μετά από ένα διάστημα, δεν ξέρω πως.... ...παααφ....μου ξεφουσκώνει!!!!. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί δεν έχω ένα μέτρο σε ότι κάνω.  Να, για παράδειγμα γιατί να κάνω έξι και όχι ένα και καλό. Είμαι αδιόρθωτα ανυπόμονη και βιαστική...το παραδέχομαι!!!
Τέλοσπάντων... Ας ελπίσω ότι αυτή τη φορά , τουλάχιστον, δεν θα  συμβεί γρήγορα .
Εδώ είναι τα πρώτα έξι μου ATCs ( Artist Trading Cards)
Απόλαυσέ τα και πες μου αν σου αρέσουν....χα...χα...χα....






Της  μικρούλας της φόρεσα δαντελωτή φούστα και ένα αληθινό ύφασμα να απλώσει πάνω στο σκοινί από κλωστή
.

Αυτό δεν το έχω τελειώσει ακόμα...έχει μέλλον ακόμα....














http://img848.imageshack.us/img848/2350/hgfdsdghnm.png

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις