ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΠΩ...ΠΩ...ΠΩ...!!!!!!!! Αράχνες πιάσαμε εδώ μέσα..ούτε που θυμάμαι πια πόσος καιρός πέρασε από την τελευταία μου επίσκεψη. Μια όμως που αποφάσισα να περάσω είπα να καθίσω για λίγο. Τελευταία είχα επιδοθεί σε διάφορες κατασκευές και χειροτεχνήματα με τέτοια μανία που δεν σκέφτηκα ούτε για μια στιγμή τη σελίδα μου. Λέω λοιπόν ότι είναι καιρός να μοιραστώ μερικά όμορφα πραγματάκια που έφτιαξα.




Εδώ έχω φτιάξει μια κοριτσίστικη τσαντούλα από κάμποτο επιστρατεύοντας τον εκτυπωτή μου, για να αποτυπώσω στο ύφασμα τα κείμενα και όχι μόνο, τις μπογιές μου και την ραπτομηχανή μου. Πάμε παρακάτω......




Ένα μπουκέτο διαφορετικό ....δεν μυρίζει αλλά είναι χάρμα οφθαλμών!!!











Αυτές οι μοϊκάνες είναι "ζωγραφισμένες" στη ραπτομηχανή και λέω να τις χρησιμοποιήσω για σουπλά....λέω ...δεν ξέρω ακόμα ..εάν έχει κανείς κάποια άλλη φαεινή ιδέα, είμαι ανοικτή.


















Τα σπιτάκια  των παιδικών μου ονείρων...ραμμένα και ζωγραφισμένα με ακρυλικά χρώματα......
















Εδώ έκανα πειραματικά ένα κάλυμμα ενός προσωπικού ημερολογίου με πολλά γαζιά και κομμάτια υφάσματος.....










Μια επιχείρηση να φτιάξω μαξιλαράκι για τις καρφίτσες δεν πήγε άσχημα.......


Η γλυκιά Κοκό ποζάρει "ενθουσιασμένη" με την ζωγραφιά της αποτυπωμένη σε ένα παλιό t-shirt.

Τα υπόλοιπα σε άλλη ανάρτηση γιατί "πιάστηκα"....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις