Θεοφάνια




Καλωσορίσατε.....Περάστε......απ' εδώ παρακαλώ.....καθίστε αναπαυτικά !!!!





Προς τιμήν της ονομαστικής μου γιορτής είπα να   στολίσω το σπίτι μου με λατρεμένες  εικόνες που έχουν αναφορά στην παιδική  αθωότητα.




Χθες αργά το βράδυ μπήκα σε ένα "μαγαζί"  απ αυτά ξέρετε που μένουν ανοικτά όλο το εικοσιτετράωρο,  για άσχετο λόγο ..και εκεί μέσα ξαφνικά  τις ανακάλυψα.


Έμεινα εμβρόντητη από αυτά που είδα .!!!!


Τι ομορφιά!! .....τι καλλιτεχνική φαντασία  !!!
Καιρό είχα να δω τόσο υπέροχες εικόνες και να  περάσω τόσο καλά....έμπαινα κι έβγαινα από το ένα δωμάτιο στο άλλο χωρίς σταματημό ....ευτυχώς ήμουν μόνη στο "κατάστημα" οπότε ήταν χαρά Θεού.!!



Οι ώρες περνούσαν και εγώ δεν είχα καταλάβει πως....συνέχιζα να χαζεύω και ήμουν απορροφημένη μέσα σε αυτόν τον παραδεισένιο τόπο!!!

Τι έγινε; καλέ ξεχάστηκα τελείως....συγνώμη ...θα πάρετε ένα φοντανάκι ;

Σχόλια

  1. Φανή μου Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!!
    Ότι επιθυμείς σου εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου!!!!
    Υπέροχη η ανάρτηση σου γεμάτη χρώματα και ομορφιά και το φοντανάκι μούρλια!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kατερινάκι μου και σε σένα Χρόνια Πολλά ..νάσαι καλά Καλή Χρονιά να έχουμε όλοι. Το φοντανάκι όπως λες αλλά ήθελε λιγάκι περισσότερο λικέρ μέσα δε βαριέσαι μια άλλη φορά καλύτερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανη χρονια πολλα ,ευχομαι μια χρονια δημιουργικη και ευτιχισμενη!!!!Η αναρτηση σου υπεροχη οι φωτο καταπληκτικες!!!πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά!Σου εύχομαι οτι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου! Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά πολύχρονη καί ευτυχισμένη!!!!Τι μαγευτικές εικόνες ανέβασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
    ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανή μου Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!!!Τι υπέροχος και ρομαντικός στολισμός!!
    Το πήρα το φοντανάκι μου !!Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις