Η Πάνινη Κούκλα

Ξαφνικά εκεί που χάζευα την βλέπω μπροστά μου να κάθεται νωχελικά κάτω από κάτι στοίβες αποκόμματα και να με κοιτά επίμονα....




Πως σε λένε μικρή;
Πετούνια μου απαντάει...
Πετούνια!!..καλέ τι όμορφο όνομα ..μα είσαι και πολύ χαριτωμένη.!!!.. Από που ξεφύτρωσες μπροστά μου;
Μα εδώ μπροστά σου είμαι τόση ώρα αλλά ήσουν τόσο αφηρημένη που δεν με πρόσεξες καν.
Ω..Συγνώμη.. είσαι μοναχή σου όπως εγώ ή έχεις παρέα;
Ααα...έχω και μάλιστα μεγάλη. Έλα να σου γνωρίσω  τις αδελφές μου..
Μια και δυο με πήρε από το χέρι και με οδήγησε σε ένα υπέροχο δωμάτιο γεμάτο με πολύχρωμες Πετούνιες να με κοιτούν χαμογελαστές.. που δεν ήξερα ποια να πρωτοθαυμάσω!!!




Έμεινα αρκετά μέσα στο σπίτι τους και γνώρισα πολλές φίλες τους όπως την Εστέλλα,   την Λούση, την Πηνελόπη, την Πίππα, την συνονόματή μου Φανή .....που να σας τα λέω!!! Πέρασα ένα υπέροχο απόγευμα!! Αν έχετε περιέργεια να τις γνωρίσετε και σεις πηγαίνετε σ αυτή την διεύθυνση και θα δείτε πόσο δίκιο έχω...



Φεύγοντας μου "δώρισαν"  και ένα αναμνηστικό ημερολόγιο........




 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ










Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις