Πάνινη κούκλα και πως να την κατασκευάσετε

Τελευταία το έχω ρίξει στις διαδικτυακές βόλτες. Προχτές λοιπόν έπεσα καταλάθος σε ένα σπίτι που η οικοδέσποινά του έφτιαχνε πάνινες κούκλες. Κάθισα που λέτε με όλη μου την άνεση και παρακολούθησα όλη την διαδικασία. Πραγματικά, έχω παρακολουθήσει και έχω παρακολουθήσει άπειρα βίντεο και tutorials , με την κατασκευή την συγκεκριμένη όμως  και τον τρόπο που μου έδωσε τις οδηγίες η κυρία Edna,  τα έχασα...!!! Την καταβρήκα!!! πολύ κατανοητή  και παρ όλο που δεν γνωρίζω, ελάχιστα θα έλεγα την αγγλική,  μολαταύτα  μπήκα στο νόημα πάρα πολύ εύκολα  και γρήγορα γιατί δούλευε με πάρα πολύ μεγάλη λεπτομέρεια. Η αλήθεια είναι ότι από μικρό παιδί θυμάμαι τον εαυτό μου να χαζεύω και να θαυμάζω αυτά τα μικρά αριστουργήματα-κούκλες και επειδή δεν είχα την δυνατότητα να έχω, μου έμεινε απωθημένο ζωής...τέλος πάντων. Ύστερα από παρακολούθηση μερικών ωρών, δεν έχασα την ευκαιρία και αγόρασα και ένα πατρόν δικό της για να  φτιάξω και να δοκιμάσω τις δικές μου ικανότητες. Άντε καλή επιτυχία μου εύχομαι....και σε σας εάν θελήσετε τελικά να δοκιμάσετε.
Εδώ είναι το πρώτο από τα δεκαέξι βίντεο....μαθήματα...η συνέχεια εδώ


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις