Πρωτότυπες κορνίζες...

Σκέφτηκα ότι έπρεπε με κάτι να καλύψω τον γυμνό τοίχο του δωματίου μου  χρησιμοποιώντας μερικές δημιουργίες που έχω φτιάξει......πήρα λοιπόν μία κολλητική ταινία που είχα αγοράσει από τον χρωματοπώλη μου και την έβαλα υπό τύπου κορνίζα στον τοίχο την "στόλισα" με λουλουδένιες στάμπες έβαλα και κραγιόνια χρωματιστά . Στη συνέχεια έβαλα στην κορυφή δύο καρφάκια που τα ένωσα με δύο χρωματιστά σκοινάκια έβαλα και μανταλάκια και να το αποτέλεσμα..

........οικονομικό και πρακτικό γιατί όποτε θέλω αλλάζω θέματα.....


Στη συνέχεια πήρα ένα κομμάτι ξύλο που το είχα για πέταμα και κόλλησα εφημερίδες , έβαλα σφραγίδες, ταινίες  και με τα ζωγραφισμένα μανταλάκια κρέμασα φωτογραφίες....





....δεν είναι πολύ νόστιμη;...




H εγγονή μου η Φανή  είχε την φαεινή ιδέα να μου ζωγραφίσει τον  μωβ τοίχο του δωματίου μου και είπα μην της χαλάσω το χατήρι εξ άλλου οι τοίχοι για να τους βάφουμε είναι. Η γλυκιά μου έβγαλε όλο το καλλιτεχνικό της ταμπεραμέντο στον  μέχρι πρότινος γυμνό  μου τοίχο.  Μου ζωγράφισε τις εποχές αλλά μου χρωστάει μία ακόμα γιατί δεν πρόλαβε να τις τελειώσει όλες.....την περιμένω....




















Σχόλια

  1. Ομορφες και πρωτότυπες οι κορνίζες σου αλλά και οι τοιχογραφίες της εγγονής σου υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΑΝΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΟΙ ΚΟΡΝΙΖΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πως μπορώ να γίνω μέλος στο υπέροχο μπλογκ σου;δεν βρίσκω πουθενά την παρακολούθηση ή τους αναγνώστες..κι έχεις τόσο ωραία πράγματα να δει κανείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυχαριστώ κορίτσια για τα καλά σας λόγια....δεν μπορώ να καταλάβω Maya γιατί εξαφανίστηκε η παρακολούθηση και οι αναγνώστες..μάλλον κάτι έκανα λάθος, θα το ψάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα! Βλέπω από πήρε το ταλέντο η κούκλα εγγονή σου ;-) Να τη χαίρεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ουτε σημερα μπορω να γινω αναγνωστρια σου..και μια κοπελα μου ειπε πως προσπαθησε να γινει δικη μου αναγνωστρια αλλα και το δικό μου μπλογκ ειχε προβλημα εχθες ...δεν ξερω τι να πω..αμαν με αυτον τον μπλογκερ..υπομονη...τι αλλο να κανουμε;φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν βρίσκω καν την παρακολούθηση...3η μερα που δεν με αφήνει :o δεν θα τα παρατήσω όμως θα ξαναπροσπαθήσω γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το μπλογκ σου!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. επιτέλους!!!!!!!!!!έγινα η 60η αναγνώστριά σου!!!!!!!!!!!!πολύ χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις