Όταν πρόκειται να ακολουθήσω κανόνες ...

Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να κρατήσω κάποια στάνταρ στη σύνθεση μου αυτή την εβδομάδα και ο λόγος ήταν ότι έπρεπε  οπωσδήποτε  ν ακολουθήσω ένα από τα δύο συγκεκριμένα σχέδια, που έκανε η φίλη  και δασκάλα μου Μελένια, ....πάντα είχα δυσκολία στη ζωή μου να υπακούω σε εντολές...χο..χο..χο....
Τα πράγματα για μένα, όσο μπαίνουμε στην ουσία και τη "φιλοσοφία" του scrapbooking , δεν είναι τόσο εύκολα όσο  αρχικά νόμιζα, κι αυτό γιατί έχω την αίσθηση ότι περιορίζεται η φαντασία μου, αν υποθέσουμε ότι διαθέτω απ αυτή...δεν είμαι και πολύ σίγουρη . Μπορεί  τελικά να μη μου πηγαίνει το σπορ.....θα δείξει.
Έκανα αυτή την σύνθεση από κανονικές φωτογραφίες και όχι προερχόμενες από εκτύπωση μιας και έχω ξεμείνει από μελάνια.....την στόλισα, την έβαψα, την έραψα, ..... και νάτη!!!!


......το tag κάνει βόλτες, μεσ το φάκελλο.....



....πάνω στην φωτογραφία .....

...αριστερά της σύνθεσης ......και ααα...... ξαφνικά μέσα από το φάκελλο σκάει μύτη ένα  άλλο "στιγμιότυπο" του γλεντιού.......

.......τελικά πολύ χρήσιμος ο φάκελλος,  ο τέλειος αποθηκευτικός χώρος.......


Υ.Γ.  Τι ...τελείωσε;...όχι .. έχω δουλειά ακόμα να κάνω, έχω αφήσει χώρο στη  δεύτερη  φωτό   για να περιγράψω τα συναισθήματα  που μου προκαλεί σήμερα  βλέποντας την και να αναφέρω τα ονόματα των φίλων που τότε είμαστε αχώριστοι!!



Σχόλια

  1. φοβερή σύνθεση!χαρούμενη, ανέμελη και παιχνιδιάρα!!ακριβώς όπως και το καλοκαίρι!καλημέρα Φανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανή είναι πολύ όμορφη και ζωντανή σύνθεση! Καμμιά φορά δεν πειράζει να μην ακολοθούμε κανόνες... Εξάλλου ας έχουμε τη δημιουργικότητά μας πιο κοντά στην αθωότητα και την παιδικότητά μας. Νομίζω ότι έχεις μεγάλη ευχέρεια με τα υλικά σου άρα μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις