Χρωματικοί συνδιασμοί..

Σήμερα επιτέλους εδέησε να φτιάξω την εργασία που μας έβαλε η φίλη μου η Μελένια....αχ !!! μεγάλη ταλαιπωρία τράβηξα μέχρι να την ολοκληρώσω. Είχα πολλές δουλειές να κάνω  παράλληλα και όλο  σταματούσα και άντε πάλι...ε δε γίνεται έτσι δουλειά!!! θέλει συγκέντρωση και ηρεμία..που όμως ;. Όλη η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν πολύ πιεστική για μένα, τελοσπάντων ....  Μόλις πριν από δύο ώρες ξεκίνησα και έκανα πολύ βιαστικά αυτή την σύνθεση που δεν μπορώ να πω ότι είναι και η καλύτερη!!!  


....το έφτιαξα να φαίνεται 3D,  ξαφνικά βρήκα μπροστά μου  και τα κορν φλέικς 
του γιου μου και  βέβαια δεν έχασα την ευκαιρία ...το πρόσθεσα αριστερά  χωρίς καμιά σκέψη γιατί κάτι μου "έκανε"...
....εδώ μια ετικετούλα που περιγράφει το μυστήριο της βάπτισης......

Σχόλια

  1. Όμορφη σύνθεση και μου αρέσει πολύ αυτό το τρισδιάστατο αποτέλεσμα. Πέρνα από το μπλογκ γιατί σου έχω απαντήσει για τη Ζέφφυ. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρέσουν πολύ αυτά που κάνεις γιατί ενώ όπως λές βγαίνουν κάπως τυχαία βγαίνουν πάντα φοβερά!καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΩΩΩ!!σευχαριστώ πολύ πολύ Αλικάκι μου για τα γλυκά σου λόγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ιδιαίτερα πρωτότυπες οι συνθέσεις σου Φανή μου!!Μου αρέσουν πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις