Στο πάρκο..


Σήμερα ασχολήθηκα επιτέλους με την σύνθεση που μας έχει δώσει η Μελένια ....σηκώθηκα πρωινή πρωινή άνοιξα το μπαλκόνι  του δωματίου μου και η θέα μ ενθουσίασε....επιτέλους ένοιωσα ότι είναι Άνοιξη!!!!! .....να μην  τα πολυλογώ  μετά από τα ψώνια της ημέρας, διάλεξα τρεις φωτογραφίες της κόρης μου που είχα εδώ και καιρό εκτυπώσει και τις τοποθέτησα σε ένα χαρτονάκι αν θυμάμαι   καλά από μία συσκευασία της Λένας, δεν είμαι σίγουρη, το έκανα έτσι, το έκανα αλλιώς και τελικά μου βγήκε έτσι.....δούλεψε κανονικά η ανακύκλωση.....δεν πετάμε τίποτα...

...έτσι το ξεκίνησα, να και η συσκευασία που έλεγα , εφημερίδα, γκέσσο, νερομπογιές..
τ




....ζωγράφισα λουλούδια και καρδούλες τόσες, όσο χρονών είναι η κόρουλα μου εδώ, από σακούλα του μανάβη μου , μη πάνε και χαμένες τόσα λεφτά δίνει ο άνθρωπος,  έφτιαξα αυτό το φάκελο που έβαλα μέσα το journaling αγγλιστί!!....  λέει μία ιστορία σχετική με το θέμα που είναι ένας περίπατος στο πάρκο!!!.....

.....συμπλήρωσα τον φάκελο μ αυτό το υπέροχο σπαγκάκι ...
.....εδώ το πίσω μέρος της ετικέτας(journaling)......



Καλούτσικο μου βγήκε... και για να μη το ξεχάσω.. ανέβασα και  δυό  εικόνες των δέντρων   που βρίσκονται κάτω από το μπαλκόνι μου....










Σχόλια

  1. πολύ όμορφη σύνθεση!και τα δεντράκια σου είναι τέλεια!να πίνεις καφεδάκι στο μπαλκόνι και να σε φυσάνε απαλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μagdalene πραγματικά είναι υπέροχη εποχή όπως λες να πίνεις το καφεδάκι και να έχεις μπροστά σου αυτά τα υπέροχα δέντρα ειδικά το πλατάνι είναι το αγαπημένο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πολύ όμορφη η σύνθεση !!! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις