Μια παλιά φωτογραφία...

Ένα καλοκαιριάτικο μεσημέρι  στις αρχές του 60 μαζί με τα φιλαράκια ανεβασμένοι πάνω στην  πυκνή περικοκλάδα της κυραλένης , ποζάρουμε μεσ την ανεμελιά της παιδικής μας ηλικίας....εγώ στο κέντρο επάνω και ο αδελφός μου.. κάτω με το καπέλο..

Πίσω από την εικόνα έβαλα πεταλουδίτσες!!!
και καρτούλα με παρτιτούρα εκτυπωμένη με vintage εικόνες ..
Έψαξα και βρήκα κάτι παλιές φωτογραφίες τις οποίες εκτύπωσα και τις έκανα με το photoshop να φαίνονται περισσότερο παλιές (το παράκανα όμως και θ αλλάξω την φωτο για να φαίνονται πιο καθαρά τα πρόσωπα)  και έφτιαξα αυτή την "σελίδα" για να την βάλω σε άλμπουμ που ετοιμάζω......οσονούπω... 

Σχόλια

  1. ΤΕΛΕΙΟ! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!

    Μου αρέσεις πολύ. όλα όσα κάνεις μου αρέσουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ....ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!
    ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ και σας εύχομαι καλά Κούλουμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου κάνω ότι μπορώ δημιουργώντας μόνη μου αυτά τα χαρτιά εκτυπώνοντάς τα με διάφορα εφέ,χρωματίζοντας τα με τα υλικά που διαθέτω... και τα επεξεργάζομαι στο photoshop όταν το κρίνω απαραίτητο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι πολύ πολύ γλυκιά και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις