Ακολουθώντας βήμα- βήμα τις οδηγίες......

Εδώ και μερικές μέρες παρακολουθώ κάτι on line μαθήματα για την δημιουργία λευκώματος, ξέρετε κάτι ανάλογο μ αυτό που φτιάχναμε κάποιοι από εμάς στα μαθητικά μας χρόνια....
Είναι πολύ ενδιαφέρον το τι μπορεί να κάνει κάποιος που διαθέτει φαντασία και καλλιτεχνικές ικανότητες...εγώ διαθέτω " λίγο" απ όλα!!!!  θα ήθελα να διέθετα "πολύ" απ όλα!!! χαχαχα...
Αυτές τις μέρες ξεκίνησα λοιπόν ένα τετράδια του γιου μου , που αφού το ξεχαρβάλωσα κανονικά, το έφτιαξα απ την αρχή και έραψα ξήλωσα κόλλησα και το μέχρι τούδε αποτέλεσμα είναι αυτό.....



Εδώ έχω πάρει μια εικόνα από το διαδίκτυο και αφού της κοτσάρισα  ένα διαμαντένιο σκουλαρίκι ,  ασημένια αλυσίδα στο χέρι και δακτυλίδι από τον "σωρό", την κόλλησα φάτσα κάρτα στο εξώφυλλο.... 

....τη δεύτερη και τρίτη σελίδα τις έβαψα με ακρυλικές μπογιές με μπόλικο νεράκι της βρύσης, τ  ανακάτεψα καλά να δείχνει και καλά ψυχεδέλεια ......
......εδώ είναι μία άποψη της πίσω σελίδας που την εκτύπωσα με  φίνες και τουρλού εικόνες.......


......εδώ ο φίλος μου ο Νταλί με κοιτάζει αποσβολωμένος.!!!!......έτσι που με κοιτάει μου  την "δίνει " γιατί μου δημιουργεί πρόβλημα και δεν μπορώ να αποδώσω τα μέγιστα......
β
.........έκοψα κάτι εινόνες.....παλιές εφημερίδες.....

.........τις εναρμόνισα  με περισσή χάρη στις σελίδες με την βοήθεια  της κόλας που βλέπετε παραπλεύρως , έβαλα και χαντρούλες..και τα λοιπά και τα λοιπά ...και έπεται συνέχεια με περισσότερη διάθεση για  ένα λεύκωμα που θα γράψει "ιστορία" .. έτσι το βλέπω!!!



Σχόλια

  1. Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πως... που.. και πόσο, παρακολουθεις αυτά τα μαθήματα; και κυρίως... σε ποια γλώσσα; θα ήθελα πολύ να το κάνω και εγώ, θα σου ήμουν ευγνώμων αν μου εξηγούσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Δέσποινα...η σελίδα που παρακολουθώ μαθήματα είναι http://4artists4ways.typepad.com/artful_pages/ στην αγγλική γλώσσα και εγώ επειδή έχω μεσάνυχτα χρησιμοποιώ μετάφραση google.. θέλω να σου πω ότι είναι με χρηματικό αντίτιμο, εάν θέλεις on line δωρεάν και στα ελληνικά με δυνατότητα να κάνεις ερωτήσεις και να παίρνεις άμεσα απαντήσεις κατά την διάρκεια του μαθήματος μέσω chat εδώ είναι το καλυτερότερο http://www.ustream.tv/channel/i-am-zeffy-and-i-love-2-scra!!!αυτά άντε και σανώτερα......και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις