Νέο βήμα στο Scrapbooking!!!

Παρακολουθώ πραγματικά με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον δημιουργίες κάποιων συνανθρώπων μας  που με κάνουν πολύ χαρούμενη και μένω άναυδη με το τι φτιάχνουν τα χεράκια τους...θαυμάζω την φαντασία τους και ακολουθώντας κάποιες οδηγίες τους σήμερα καταθέτω κι εγώ , ως αρχάρια εννοείται, τα πρώτα έργα μου....έχω "δρόμο" ακόμα όμως!!!!



Η Vintage εικόνα είναι από το διαδίκτυο  την οποία εκτύπωσα και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία τα  οποία επικόλλησα σε χαρτόνι το οποίο έκοψα....το τριανταφυλλάκι με το ροζ τούλι  είναι δικής μου δημιουργίας.....οι λεγάμενοι τις φωτογραφίας δεν είναι σόι μου.........

....εδώ έκανα " κόλπο" εκτύπωσα πρώτα τις παρτιτούρες σε Α4 και μετά στο ίδιο χαρτί  εκτύπωσα και τα τριαντάφυλλα....

.....εδώ πάλι πήρα μία τσάντα ρούχων με υπέροχα ροζ λουλούδια  και την κόλλησα σε χαρτονάκι , μετά της έκανα και σουρίτσες με το ίδιο το χαρτί αφού πρώτα το έβρεξα.....μετά κόλλησα και μια γάζα που την χρύσωσα με μπογιά , έβαλα και vintage εικόνες και κορδελίτσες  σατέν μπορντό και λαχανί ..... 

.....χαρτί εκτύπωσης που κόλλησα με ατλακόλ κρυσταλιζέ... 

.....ίδια μέθοδος εκτύπωσης όπως παραπάνω ανέφερα.... 

...λεπτομέρειες.....

....μία άλλη....

...το έργο σε ημιτελή φάση....
Ζητώ   την επιείκειά σας αν τυχόν περάσετε και τα δείτε......χα!! 

Σχόλια

  1. Φανή βρίσκω εξαιρετικά τα πρώτα σου βήματα!!! Φαντάζομαι τι καλλιτεχνήματα έχουμε να δούμε στο μέλλον!!!!
    Σε φιλώ

    Υ.γ. δεν ξέρω αν στο έχω ξαναπει αλλά αν δεν το ξέρεις έχεις λεκτική επαλήθευση....μπορείς να διαβάσεις το παρακάτω κείμενο και να μου πεις την γνώμη σου http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/02/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικά όλα! απίθανη η ιδέα της διπλής η τριπλής εκτύπωσης. ΜΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κορίτσια για τα καλά σας λόγια....είμαι πρωτάρα και τα κάποια λαθάκια μου συγχωρούνται!!!
    Εχω πέσει με τα "μούτρα" στο εν λόγω σπορ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΩΩΩ!!!!!!ΕΛΕΙΨΑ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ..
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΡΓΗΣΑ...
    ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΣΩ!!!
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ..
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι πολύ καλή και επιεικής lourdi μου ....νάσαι καλά και εύχομαι η νέα εποχή να μας εμπνεύσει για πιο δημιουργικά πράγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις