To πρώτο μου βήμα ...στο photoshop

Tώρα μόλις ολοκλήρωσα μία προσπάθεια  που έκανα  για  να δημιουργήσω μια όμορφη εικόνα στο photoshop, δύσκολη είναι η αλήθεια , που μου πήρε όλο το απόγευμα, η ώρα είναι δώδεκα και  μισή παρακαλώ.
 Με βοήθεια βήμα βήμα τελικά κάτι κατάφερα για πρώτη φορά.
 Έχω μεγάλη χαρά γιατί δεν είχα ασχοληθεί παλαιότερα με το συγκεκριμένο "σπορ".
Μια μικρή πολύ μικρή  ιδέα του τι μπορεί να κάνει ένας αρχάριος με τις πολύτιμες βοήθειες που παρέχονται στον κυβερνοχώρο είναι αυτή.
 Σ αυτό το συγκεκριμένο σχέδιο με βοήθησε πολύ αυτή εδώ η ιστοσελίδα.
Για πρωτάρα καλούτσικο μου φαίνεται.





Σχόλια

  1. Ότι και να μου πεις, είμαι πίσω...
    Μόνο βαθμολογία σου δίνω...
    Θα προσπαθήσω να μάθω, όσο για σένα συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To photoshop αλατάκι μου, είναι μια ξεχωριστή εμπειρία. Δοκίμασε κι εσύ να κατεβάσεις το πρόγραμμα και θα με καταλάβεις!!....θα κολλήσεις όπως κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις