Καλοκαιρινό πρωινό

  Ωραία μέρα σήμερα φυσάει λιγάκι αλλά είναι  πολύ καλά. Το καλοκαίρι τα πρωινά  μ αρέσουν πολύ μου δίνουν πως το λένε...να ..μια αισιοδοξία μια ανάσα ελπίδας ότι τα πράγματα δεν είναι κακά  ότι έρχονται τα καλύτερα......ουφ...πόσο βαρέθηκα τις   μεγάλες και μουντες μέρες του χειμώνα  ειδικά φέτος ήταν πολύ δύσκολες μια και είχα εκείνο το ατύχημα με το σπάσιμο του ποδιού μου που με καθήλωσε  κατι μήνες στο κρεββάτι....τι ιστορία κι αυτή !! τι θέλω όμως τώρα και τα θυμάμαι πάει πέρασαν αυτά...είπαμε ήρθε το καλοκαίρι με τα υπέροχα πρωινα  τις ηλιόλουστες μέρες και τις ξάστερες νύχτες.
Λοιπόν εγώ τελευταία έχω επιδοθεί μετά μεγάλης μανίας στο σχεδιασμό,  ιστοσελίδων στην προκειμένη,...παληό μεράκι που  δεν είχα  κατάφερει να ασχοληθώ τα προηγούμενα χρόνια παρά μόνο αποσπασματικά  , ας είναι όμως ποτέ δεν είν αργά .. Έχω  κάνει τα χιλιόμετρα  τις ζωής μου μέσα στον κυβερνοχώρο....όρεξη νάχω...και τι δεν έχουν δει τα ματάκια μου. Υπάρχουν σελίδες που οι ιδιοκτήτες τους , καλά νάναι, με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στο ψώνιο μου.
Μαθαίνω κατ αρχήν τη μέθοδο scrapbooking μέσω του   photoshop, το ξέρω ότι δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα του κόσμου αλλά ούτε και το δυσκολότερο αρκεί να έχεις υπομονή- επιμονή και πείσμα . Πάντως όσο πιο βαθιά μπαίνεις τόσο πιο πολύ κολλάς...
Μερικές από αυτές είναι δεξιά στη μπάρα μου που πατώντας επάνω τους ......ωωωωπ......μπήκες κιόλας ακάλεστος μέσα στο σπιτικό τους...τι σου είναι βρε παιδί μου η τεχνολογια!!!!!






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις