Μαθήματα PHOTOSHOP στην Ελληνική γλώσσα (εισαγωγή)

Τελευταία με έχει πιάσει μια μανία με τις εικόνες και την επεξεργασία τους με το Photoshop. Bέβαια οι δυσκολίες είναι μεγάλες γιατι εκτός του ότι είμαι αρχάρια ,άσχετη με το εν λόγω σπορ, δεν γνωρίζω και τα αγγλικά ( δέκα χρόνια πλήρωνε η φουκαριάρα η μάνα μου τα ινστιτούτα ξένων γλωσσων για να τα μάθω, αλλά δε βαριέσαι εγώ ευκαιρία εβρισκα για να κάνω κοπάνα). Παρ όλ αυτά εγώ δεν πτοουμαι με τίποτα φτιάχνω πολυ ωραία πράγματα όπως καρτ ποστάλ , κάδρα με αγαπημένα πρόσωπα και...και..και....με την βοήθεια πάντα και τις οδηγίες ανθρώπων με το ίδιο "ψώνιο". . Σήμερα λοιπόν και μετά από μεγάλη είναι αλήθεια απουσία μου είπα να ανεβάσω ένα χαρακτηριστικό βιντεάκι του Βαγγέλη Βλασόπουλου που είναι κατατοπιστικότατος που έχει πολυ ενδιαφέρον γι αυτούς που τους ενδιαφέρει γενικά ν ασχοληθούν με τις φωτογραφίες τους κάνοντας θαύματα που δε θα πιστεύουν τα μάτια τους.Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σωρό πράγματα με λίγη φαντασία και επιμονή.




Photoshop Basic 1 (elislasop.com) from Vangelis Vlasopoulos on Vimeo.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις