Βραδυνη βολτα..







Χθες αργα το βραδυ κανοντας την καθημερινη διαδυκτιακη μου βολτα περασα απο ενα πολυ ομορφο και ενδιαφερον σπιτικο . Ειπα δε μπαινω μεσα να δω και τον εσωτερικο του χωρο; μ ετρωγε η περιεργεια.. και χωρις δευτερη σκεψη μπηκα και εκανα αυτο που λεμε "αρμενικη βιζιτα". Ειδα οτι μεσα ειχε πολυ κοσμο που χαζευε και σχολιαζε αυτα που εβλεπε γυρο του. Η ιδιοκτητρια του ηταν μια ταλαντουχα Γαλλιδα γεννημενη το 1966 πολυ φιλικη και κατατοπιστικη με ολους τους επισκεπτες της. Μας ξεναγησε στο χωρο της, στο εργαστηρι της, μας εδειξε τα υπεροχα και πρωτοτυπα καλουδια της.. και μας εδωσε και καποιες απο τις πολυ ενδιαφερουσες συνταγες οι οποιες ομολογω ηταν λιγαλι πολυπλοκες .. .γιατι τις εγραφε εις την γαλλικην που δεν τη σκαμπαζω ...με την βοηθεια λοιπον του προσωπικου μου μεταφραστη του κ. Google πηρα μερικες απο αυτες και χωρις δευτερη σκεψη τις μετεφερα στο χωρο μου τις απλωσα μπροστα μου για να τις επεξεργαστω καλυτερα με την ησυχια μου...... Αν θελετε και σεις να πατε, μπορειτε χωρις να περιμενετε φυσικα ιδιαιτερη προσκληση......
η διευθυνση της ειναι αυτη








Σχόλια

  1. Πήγα και έχεις δίκαιο, αλλά μου αρέσει πολύ και το δικό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eισαι απιθανη..γλυκεια μου...εχει ενδιαφερουσες τεχνικες και εδω και δυο μερες προσπαθω να τις εφαρμοσω και εχει καλα αποτελεσματα η προσπαθεια ..βλεπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιό σου..

Δημοφιλείς αναρτήσεις